Monday, January 18, 2010



Naib Pengerusi Kelab Muzik Adik Asraffiddin Bin Mohd Shukri

6 comments:

  1. Salam,nampak ada ketokohan pelajar ini

    ReplyDelete
  2. Saya tak pandai sangat dlam blog ni.Cam mana nak add anda ye?

    ReplyDelete
  3. salam Cikgu
    terima kasih sudi bertanya dgn saya,saya pun baru dlm dunia blog ini,di mana suami saya yang tolong ajarkan kepada saya.
    cikgu pergi di dashboard,pilih layout,pergi ke add gadget dan pergi ke basic,add gadget di blog list.di blog list tu,cikgu boleh copy paste blog saya dan mana2 blog yang cikgu nak add di situ.
    kalau cikgu perasan pada blog saya http://myraudahtaulukhuwah-link.blogdpot,ada link khas 'cekal meniti kerikil' di situ saya add blog cikgu supaya senang saya ke blog cikgu.
    sekian wassalam

    ReplyDelete
  4. ok saya cuba ye,biasa le baru nak belajar ni

    ReplyDelete